mizz apple zone !! !! !!

flashvars="mycolor=FF7474&mycolor2=F59B71&txt=thankss uollss ! ! welcome zone blogger gadis comell90 _amoi_cik ani luv uolss" quality="best" scale="noscale" bgcolor="#000000" width="320" height="45" name="MyFlashFetish.com" align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />

I made this widget at MyFlashFetish.com.

hehehehe..wheee

ani vs abot..

My photo
tamPin, melacca, Malaysia
gadis sempoi..ske gelakk. ahhahahaaa.. susa nk berhenti kalo gelaakkk..hahhaha ade kisah sbalik gelak itu..i like..

Friday, 8 February 2013

maaf ke x ??

yaa... maaf ke x??? sepastinya ... hati masih lagi panas.. dan xtaw bila lg akn sejuk.. aq xkn maafkn lg segala perbuatan yg dulu aq anggap dy kwn aq... dulu ade wat entry psl dy.. tp skg entry tu xkn lg wujud dlm entry2x aq.. whateva ape nak ckp sekali pun... dan aku rase dy ttp akn tgk blog aku n bace ape yg baru kat blg aku ni.. and NOW .. yaaa dah wat entry ni khas untuk ko... niat aq xd pun nak gaduh dgn budak2x tuh... saja nak main2x n happy n nak kwn2x... tapi akhirnya mereka memburukn aq.. sehinngga kn 1 day dpt berita kurg mengenak kn kata aq mcm2x.. n berkaitan dgn aq..menuduh aq mcm2x... aq xkisah kalo org yg kutuk aq but they not have a title FRIEND with ME.. but org tu sendiri SAHABAT aq .. hurm mcm biasa ..setiap org xperfect.. aq jugak xperfect.. tapi sikit aq xmemburukn psl dia... tapi kenapa dia... bila dia ade kwn yg always dgn dy tp bkn aku la.. dy lngsung lupakn aq yg kwn dy ni .. ohh seperti kacang lupakn kulit.. mcm tu la kot dy.. yang aq panas tu... dia leh kata aq TAK MATANG LANGSUNG AND JGN MKN BYK2X.. NNT XMATANG ... what is this ??? comee onn laa,,, aq xkisah kalo nak ckp diri aq ni GEMOK.. tapi kenapa kwn aq sendiri wat aq .. smpi dy sendiri xtaw cte then percayakn sebelah pihak .. langsung x stalk ngn aq.. kenapa ? ape yg telah berlaku ? bila da de bukti kata itu bukan aq yg wat.. taw lak ko senyap ... aku ingt nak menyalak smpi bila2x ..tp X pulak ?? hok alohh ..sial r ! ! ! tu dikatakn kwn... even dy pernah ngn aq.. aq selalu mengadu kt dy.. dy share prob dy ngn aq.. aq focus kt dy... tp dy sikit xd perasaan kesian dan syg kt aq... hur kenapa semua ni berlaku weh... KO GELAK MCM APE.. KO KACO MCM APE .. KO DPT KWN BARU... KO LUPA KN AQ... KO TERSEREMPAK NGN AQ N WAT2X XKNL NGN AQ. THEN KO SIKIT XTANYA KABAR AQ BILA KO NGN KWN BARU.. SIKIT AQ XKECOH ..SIKIT AQ XHEBOH ...N SIKIT AQ XKECIL HATI LA... TAPI BILA DAH JD MCM NI... YAAAAA !!!!!!!!!! SUDAH SEMESTINYA AKN KU UNGKIT CITE LAMA ! ! DULU MS KO SUSAH KO SEDIH... SP AQ KT HATI KO.. KO PERGI NGN AQ ... AQ TENANG KN KO... AQ TEMAN KN KO... TAPI SKG ????? BILA ADE KWN BARU .. KO LNGSG TOLAK AQ MCM SAMPAH ... BABI LA WEHHH .. ! ! CITE KWN BARU KO LAK..SEDAP BURUK2X KN AQ KT LETCHURER.. NASIB LA LTCHURER NI BG TAW AQ ..KNP ? TNY AQ ... NSIB XCAYAKN KWN BR KO 2 100 % .. N TERBUKTI .. LECTHURER SENDIRI DAH PANDAI NILAI SP YG SALAH ATAU BENAR... TERBUKTI DAHH .. ( GELENG KPLA TERUS BILA PERANGAI MCM TU ) AND THE LAST OF ENTRY NI. dulu aq sygkn ko.. even org rmi xsuka perangai ko.. aq ttp syg kn ko.. sbb dulu aq byk bersedih ngn ko.. n ko byk tolong aq.. tapi bila dah jd cm ni.. serius aq sakit .. aq menangis knp ko mcm ni sekali ko berubah ... hurm .xpe la.. bak kata pepatah ..bia org wat kite jgn kita wat dy.. akn ku pegang bnda tu smpi bila... yaa skg ni.. aq nak ko sedar .. 1 hari nnt ko juga akn rasa ape yg aq yg kene pd diri aq.. pd kwn baru ko tu.. come on..umo ko lg tua dr aq.. tapi sedar lah .. xyh nak jd perhatian lecthurer sgt kat citu.. xyh nak bajet2x ko bagus la... aq ttp hormat ko.. sikit xpernah aq menganjing ko... sikit pun x la... tapi tgk la skg dak2x baru menganjing org yg lebih umo dr ko.. kenapa korg SENYAP SERIBU BAHASA. hurhhh ! ! ! sekian for entry ni.. opsss ?? maaf ... masih tidak ! xkisah de kwn br... tpi kwn lm ttp kwn ko jugk... tp knp perlu nk mengjing ...

Saturday, 7 July 2012

sem baru dan sem akhir untuk bermula :)

sem baru g akn nk lupakan kisah lama... alhamdullilah sem 4 yg lepas.. aq mendapat slip di raja.. terima kasih kepada kengkawan yg memberi support..terutama riz,ana,dini n ilahi... thee besttt la korg..hanya tuhan yg membalas semua ini... and now bukak cter baru dahhh... mls nk ingt yg lama. yg lama ade pahit ade jugak yg manis... and aq akan berubah untuk jd yg terbaik.. aq xkn jd seorg kawan teraniaya lg.. kalo pkir pasal kwn jer..alamat nyer xhidup lah aq.. biarlah aq mcm ni.. jauh dr org yg pernah sakiti hati ku... dan mmg aq bukan kawan atau sahabat yg baik... hanya allah sahaja yg menilai aq... even sem lepas aq perna mngalir air mata kerana kawan... aq kene bersemngat... ! hidup diteruskn... bak kata rizz dan ana.. kenapa nk kene ingt org yg lupakan abot... thanx korg sbb bg support.. aq akn ingt ... lebih bersemangat... thanx classmate aq..! aq sayanggss korg sgt2x... sygss sgt2x taw..hehhehehe... ape2x pun.. sem baru ni.. sem akhir aq kt kktm pj ni... aq akan wat yg terbaik untuk kekal lg kedudukan belajar ni...insyaallah :)

Saturday, 10 March 2012

Bestfriend Till Jannah

Tangan mencapai telefon bimbit di atas meja. Tangan dilarikan di skrin. Unlock.

1 new message.

Open. Mata dilarikan membaca isi kandungan pesanan tersebut. Nafas ditarik. Perlahan. Exit.

Air mata jatuh, setitis. Sepertinya hati juga sedang menangis.

Sahabatku, aku juga rindu kamu. Bahkan tersangat rindu. Andai sahaja kau tahu betapa aku rindu waktu kita dahulu. Andai sahaja kau tahu ada sahamnya kamu dalam setiap tadahan tanganku. Andai sahaja dapat aku memberitahumu.

Kau kata, kau malu. Malu dengan diriku waktu ini. Malu dengan penampilanku serupa ini. Malu dengan sifatku sekarang ini. Aku sudah berubah. Malah sudah jauh berubah. Sedangkan kau masih di tempat yang sama setelah sekian lama.

Sahabatku, aku pinta. Jangan malu denganku. Malulah kamu dengan Tuhanku. Kerana aku juga sepertimu. Seorang insan biasa, seorang hamba kepada Tuhannya. Aku ini tiada istimewanya. Aku hina. Banyak dosanya. Tidak terhitung jika mahu dikira setiap satunya.

Aku punya pilihan. Aku pilih jalan ini. Aku pasti. Tidak akan pernah berpatah kembali.

Tahu, kau juga punya pilihan. Pilihan untuk mengubah hidupmu. Kau juga boleh berubah. Seperti aku, seperti dia, seperti yang lainnya. Tiada apa yang mustahil. Cuma yang menentukan perubahan apa yang kau pilih. Jalan apa yang kau pilih untuk ikuti.

Kalau benar kau mahu berubah. Pasti akan ada pintu yang Tuhan buka untuk membantu. Pintu-pintu yang kau sendiri tidak sangka akan bertemu dari tempat yang tidak pernah kau tahu. Aku juga pasti, Tuhan akan menghantar orang-orang yang baik untuk bersamamu. Dalam apa jua keadaan, mereka tetap akan teguh bersamamu. Menghulurkan tangan membantu, mengangkat apabila tersungkur, menyedarkan dari kealpaan indah dunia itu. Mereka yang akan bersamamu. Bersusah payah mempimpinmu untuk berubah.


Sahabat, andai sahaja kau tahu indahnya hidup ketika diri sujud menghadap Ilahi. Andai sahaja kau tahu indahnya perasaan ketika ditemani dengan redha dan syukurmu terhadap Ilahi. Andai sahaja kau tahu keindahan sebenar dunia apabila sentiasa ditemani bayangan mati.

Aku pasti.

Bahawa kau tidak akan berlengah lagi. Kau tidak akan berkata sekejap lagi. Kau tidak akan tunggu tibanya nanti.

Aku pasti.

Kau akan bersujud tika ini. Kau akan memohon ampun saat ini. Kau akan redha atas ketentuan hidup yang diberi. Kau tidak akan pernah berniat untuk kembali kepada kehidupan indah lampau yang hanya berdasarkan duniawi.

Itu, aku pasti. Malah tersangat pasti.

Andai sahaja dapat aku terangkan perasaanku ketika ini. Andai sahaja dapat aku berkongsi sedikit rasa hati. Andai sahaja dapat aku beri rasa indah ini. Pasti sudah aku beri. Pasti sudah aku kongsi.

Aku mahu kau rasa perasaan itu. Perasaan indah mencintai Ilahi. Perasaan indah yang langsung tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Perasaan yang langsung tiada tolok bandingnya.

Andai sahaja dapat aku kongsi.

Sahabat, aku mahu kau tahu. Kau sentiasa ada dalam doaku. Aku mahu kau tahu. Yang aku sentiasa mendoakanmu untuk menemukan jalan terindah dalam hidupmu. Aku mahu kau tahu, aku mahu jadi temanmu. Selamanya. Hingga ke syurga.

Kamu janji, tunggu aku ya?







-credit by Artikel iluvislam.com